.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار محمودآباد خبر داد
تشکیل 3 معاونت در شهرداری محمودآباد

شمال نیوز: شهردار محمودآباد از تشکیل سه معاونت اداری مالی، فنی و شهرسازی و خدمات شهری در شهرداری محمودآباد خبر داد.

محسن رضایی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس در شهرستان محمودآباد، سرو سامان دادن به ساختار اداری را یکی از مهم‌ترین اقدامات پیش‌روی خود عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته شهردار برای پیگیری کارهای انجام شده در شهرداری با همه پرسنل گفت‌وگو و رایزنی می‌کرد، خاطرنشان کرد: این ضعف بزرگی بود چرا که وقت شهردار بیشتر صرف این نوع پیگیری‌ها می‌شد و کارهای مهم و اساسی شهر بر زمین می‌ماند.

شهردار محمودآباد تشکیل سه معاونت را اقدام عملی موثر خود در همین زمان کوتاه قبول مسئولیت تلقی کرد و افزود: معاونت‌های اداری مالی، فنی و شهرسازی و خدمات شهری سه معاونتی است که تشکیل شد و دوایر مختلف شهرداری بر حسب عملکرد زیر مجموعه این معاونت‌ها و عملکرد آنها فقط از طریق معاونت‌ها بررسی و نظارت می‌شود.

وی بیان داشت: واحد روابط عمومی تنها واحدی است که زیر نظر شهردار مشغول فعالیت می‌شود و این واحد که در واقع زبان گویای شهرداری است بتواند بیش از پیش در انجام امور محوله موفق شود.

رضایی نگاه جدی به اتوماسیون اداری را از دیگر برنامه‌های کوتاه مدت شهرداری دانست و ابراز داشت: باید تمامی کارهای ما بر اساس برنامه صورت گیرد و سیستم اتوماسیون کمک بزرگی در کاهش اشتباهات و کندی عملکرد می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح پاک‌سازی معابر و خیابان‌ها توسط پرسنل خدمات شهری در ساعات شب آغاز شده است و به تعداد 10 نیروی خدماتی از چند روز گذشته این کار را شروع کردند که شخصا در کنار آنها شرایط را بررسی کرده و راه‌کارهای مناسب برای بهبود این کار را عملی می‌کنم.

شهردار محمودآباد مردم را ولی نعمت خود عنوان کرد و گفت: تمام سعی و تلاش خود را از ساعت‌های ابتدایی بامداد تا پاسی از شب به کار می‌بندیم تا شهری شایسته برای مردم ایجاد کنیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 آذر 1392
برای این شهردار جوان و پرتلاش محمودآبادی آرزوی موفقیت داریم.
نا شناس 24 آذر 1392
آقا محسن عزیز، شب بلند است و قلندر بیدار ، همه می دانند که تو چه بودی و چگونه با لابی یک نفر بر شهر تحمیل شدی؟ خودت می دانی شغلت چه بود، آیا اصلا از مدیریت شهری و یا یک کلمه از مهندسی می دانی ، اطلاعات شما در مورد دارو بسیار زیاد است، ای کاش شما رئیس شبکه بهداشت می شدید؟!
نا شناس 24 آذر 1392
خدا را شکر ، ببینیم ، کسی که تا دیروز در پخش دارو بودو امروز شد شهردار برای محمودآباد چه کار می کند، به استاندار تبریک می گوئیم که آقای ناطق اعلام کرد، من ابلاغش را گرفتم، نه این که استاندار زده باشد.
نا شناس 25 آذر 1392
مرد را دردي اگرباشد خوش است
درد بي دردي علاجش آتش است.
تمامي عقب ماندگي محمودآباد نه بخاطر منهدسين نالايق-كه كم هم نبوده اند-بل بخاطر بي دردان همسايه نشين وخوش نشين بوده است.ريشه درخاك محمودآباد داشتن،اصل است واصالتي كه تا ديروز وجود نداءت هم همين است.برساز ناكوك تهمت وافترا زخمه كشيدن دور از انصاف است وشرط غيرمحمودآبادي بودن. تمام
نا شناس 25 آذر 1392
ایرانی ها معمولا تو کامنتاشون شوخی زیاد میکنن. خیال نکنین مسی با کامنتاتون ترسید و جا زد. فقط برای ما، متاسف شد. بچه های شهر رو باور کنید. از خودتون شروع کنید. محسن جان خسته نباشی. پاسخ جوابشون گذر زمانه.
نا شناس 25 آذر 1392
شهردارقائم شهر یاد بگیره .همیشه با معاونینش درگیره و جالب تر اینکه معاونینش براش تره خرد نمیکنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.